2011. augusztus 12., péntek

Gyíkocskás

A párom vállára készült ez a kis gyíkocska. Idővel nevet is kapott: Lizi :D

Egyébként elég macerás volt szegénykém elkészítése, mert a fényviszonyok sem voltak a legjobbak, a hennám kicsit sűrűre sikeredett, és nehezen is fértem hozzá a vállához úgy, hogy közben filmet is tudjon nézni az áldozatom. Sanszos, hogy meg fogjuk csinálni még egyszer, egyrészt mert kíváncsi vagyok, hogy mennyi idő kellene neki úgy, hogy nem kínlódok a hennával meg a fénnyel, másrészt meg marhán jól nézett ki a végeredmény is.

Tomi úgy nyilatkozott, hogy akár állandóra is el tudná viselni Lizit. Még a végén féltékeny leszek... :P

1 megjegyzés:

  1. Megnézegettem a csodáidat .El vagyok ájulva ,eszméletlenül ügyes vagy !!!Csodálatos művek !Nekem ez a gyíkocska tetszik a legjobban .Talán mert oda vagyok az állatkákért ???

    VálaszTörlés

 
Fele királyságom... Tradicionális henna - by Templates para novo blogger