2011. augusztus 12., péntek

Gyíkocskás

A párom vállára készült ez a kis gyíkocska. Idővel nevet is kapott: Lizi :D

Egyébként elég macerás volt szegénykém elkészítése, mert a fényviszonyok sem voltak a legjobbak, a hennám kicsit sűrűre sikeredett, és nehezen is fértem hozzá a vállához úgy, hogy közben filmet is tudjon nézni az áldozatom. Sanszos, hogy meg fogjuk csinálni még egyszer, egyrészt mert kíváncsi vagyok, hogy mennyi idő kellene neki úgy, hogy nem kínlódok a hennával meg a fénnyel, másrészt meg marhán jól nézett ki a végeredmény is.

Tomi úgy nyilatkozott, hogy akár állandóra is el tudná viselni Lizit. Még a végén féltékeny leszek... :P

2 megjegyzés:

  1. Megnézegettem a csodáidat .El vagyok ájulva ,eszméletlenül ügyes vagy !!!Csodálatos művek !Nekem ez a gyíkocska tetszik a legjobban .Talán mert oda vagyok az állatkákért ???

    VálaszTörlés
  2. T-shirts - titanium necklace.com
    T-Shirt - titanium necklace.com In the back of this jersey titanium chloride are some of the most iconic designs in the world. In the back of this jersey are some of the most iconic titanium security designs in the world. In the back of this jersey are some of the most iconic designs in titanium 4000 the world. In the back of citizen super titanium armor this jersey 2021 ford escape titanium hybrid are some of the most iconic designs in

    VálaszTörlés

 
Fele királyságom... Tradicionális henna - by Templates para novo blogger